პროგრამატიკული რეკლამირება

კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან ციფრული მარკეტინგის საბაზისო პრინციპებს, გაეცნობიან პროგრამატიკულ თულებს – ედმიქსერსა და DV360-ს და მათ შესაძლებლობებს პრაქტიკაში გამოცდიან.
კურსის მიზანი
ედ სქულის კურსდამთავრებულებს ჰქონდეთ საბაზისო ცოდნა ციფრული მარკეტინგის შესახებ. შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და KPI-ის შესრულება. რაც მთავარია, თავიანთ სამუშაო პროცესში დანერგონ და ეფექტიანად გამოიყენონ პროგრამატიკული თულები.
ვისთვისაა კურსი
პროგრამატიკული თულები – ედმიქსერი და DV360 საქართველოში აქტიურად ჯერ არ გამოიყენება. ამიტომ, კურსი სიახლე და ერთნაირად საინტერესო იქნება როგორც დამწყები კადრებისათვის, ისე ციფრული ინდუსტრიის გამოცდილი წარმომადგენლებისათვის.
ლექცია 1: ციფრული მარკეტინგი – პროგრამატიკი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი
- ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
- რისგან შედგება ციფრული მარკეტინგი
- ძირითადი ტერმინები (Reach, Impressions, CPM, CPC, CTR, Conversions და ა.შ)
- SEM-ის, Display, Affiliate, Influencer, Email მარკეტინგის მნიშვნელობა და განმარტება
- რა არის პროგრამატიკული რეკლამირება
- რა არის ედმიქსერი და რა შესაძლებლობები აქვს მას
- რა არის DV360 და რა შესაძლებლობები აქვს მას
- განსხვავებები Google ads-სა და DV360-ს შორის
- SSP, DSP, DMP მხარეების განსაზღვრება
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – ირაკლი კვეკვეცია
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში განვიხილავთ პროგრამატიკული რეკლამირების არსს, გავეცნობით პროგრამატიკულ თულებს (Admixer, DV360) და გავიგებთ რა უპირატესობებით გამოირჩევიან ისინი.
ლექცია 2: Display & Video 360 (DV360)
- DV360-ის შესაძლებლობები
- კამპანიის ტიპების განხილვა (Display, Gmail, Youtube, Videos, Audio, Connected TV, TV Commercials)
- Partner Account, Advertiser, Insertion Order, Line Item – განხილვა
- Creative Formats – კრეატივების განხილვა
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – ირაკლი კვეკვეცია
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში განვიხილავთ DV360-ის შესაძლებლობებს, გავეცნობით კამპანიის ტიპებს და გავარჩევთ კამპანიის აწყობის ყველა ეტაპს.
ლექცია 3: პრაქტიკული ლექცია – კამპანიის აწყობა DV360-ში
- Display, Gmail, Youtube, Videos, Audio – კამპანიების აწყობა / Native კრეატივის ფორმატის გამოყენებით
ლექციის დრო – 2,5 საათი
ლექტორი – გური ხახიაური
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები დამოუკიდებლად შექმნიან კამპანიებს DV360-ში.
ლექცია 4: პრაქტიკული ლექცია DV360 – Youtube ads
- Youtube ads
- Ad Group-ის აწყობა აუდიენსი და თარგეთირება Placement targeting
- Skippable in-stream ad Video discovery ad Bumper ad
- Youtube Analytics
- კამპანიის შედეგების რეპორტინგი
ლექციის დრო – 2,5 საათი
ლექტორი – ლუკა ნემსაძე
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან Youtube რეკლამას DV360-ში.
ლექცია 5: პრაქტიკული ლექცია – DV360-ში
- Youtube ads-ის გაშვება დამოუკიდებლად
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – გური ხახიაური
ლექციის მოკლე აღწერილობა – პრაქტიკული ლექციის განმავლობაში სტუდენტები დამოუკიდებლად გაუშვებენ რეკლამას, შექმნიან კამპანიას, რომლის დროსაც გამოიყენებენ First-party-ის და Third-party-ის ბაზებს. ასევე, გააკეთებენ კონკრეტული კამპანიის რეპორტს, რომელიც ინდივიდუალურად იქნება შერჩეული.
ლექცია 6: პროგრამატიკული პლატფორმა – Admixer
- ფაბლიშერების დამატება
- ზონების შექმნა და კოდების გენერირება
- ფორმატებისა და პროდუქტების შექმნა
- ედმიქსერის ინტერფეისის გაცნობა
- კამპანიის მიმოხილვა
- კამპანიის აწყობა
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – ლუკა ნემსაძე
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან პროგრამატიკულ თულს – ედმიქსერს, შეისწავლიან პლატფორმის ინტერფეისს და კამპანიის გაშვების მეთოდებს.
ლექცია 7: Admixer პრაქტიკული ლექცია
- ფორმატების და პროდუქტების შექმნა
- დამოუკიდებლად კამპანიის აწყობა და ჩაშვება
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – გური ხახიაური
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები კონკრეტული ქეისის მიხედვით დამოუკიდებლად შექმნიან კამპანიას, რომელიც ინდივიდუალურად განისაზღვრება თითოეული სტუდენტისთვის.
ლექცია 8: SEO
- როგორ მუშაობს საძიებო სისტემები
- მომხმარებლის ქცევა საძიებო სისტემაში
- რა არის SEO
- On Page SEO და OFF Page SEO-ს განხილვა
- ქივორდების კვლევა – KeyWord Planner
- მეტა თაგები – სათაურები და აღწერები
- URL-ების აწყობა და საიტის სტრუქტურა
- კონკურენტების საიტების ანალიზი
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – გიორგი კალანდია
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის რაობას და უპირატესობებს. განიხილება On Page SEO და OFF Page SEO. ასევე, გაეცნობიან ქივორდების მნიშვნელობას და ანალიზს.
ლექცია 9: GOOGLE ANALYTICS
- ექაუნთის შექმნა, ინტერფეისის გაცნობა, კოდის დაგენერირება, ვებგვერდზე ინტეგრირება
- Goal-ების შექმნა
- UTM Tags
- Audience, Acquisition, Behavior მიმოხილვა
- პრაქტიკული დავალება – Google analytics-ის შექმნა, Goal-ების გაწერა
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – გიორგი კალანდია
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან Google analytics-ის მნიშვნელობას და მიმოიხილავენ ინტერფეისს. გაწერენ Goal-ებს და შექმნიან UTM Tags-ს.
ლექცია 10: DATA STUDIO და მონაცემთა ვიზუალიზაცია
- რა არის Data Studio
- Google Analytics-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- Google Ads-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- Ads Manager-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- DV360-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
ლექციის დრო – 2 საათი
ლექტორი – დაჩი გორგილაძე
ლექციის მოკლე აღწერილობა – ლექციის განმავლობაში განიხილება Data Studio და მონაცემთა ვიზუალიზაცია. ასევე, როგორ ხდება სხვადასხვა თულების Data Studio-სთან ინტეგრაცია.
ფინალური ტესტირება
ტესტი და პრაქტიკული დავალება
გამოცდის ხანგრძლივობა – 2 საათი
ირაკლი კვეკვეცია
პოზიცია – ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
გიორგი კალანდია
პოზიცია – ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელი
დამსაქმებელი კომპანია – მეამა
დაჩი გორგილაძე
პოზიცია – bog.ge-ს, solo.ge-ს, bog.design-ს, wm.ge-ს Digital Product Owner
დამსაქმებელი კომპანია – საქართველოს ბანკი
ლიკა მოშიაშვილი
პოზიცია – ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის (BTU) ასოცირებული პროფესორი
კითხულობს ლექციებს შემდეგ სასწავლებლებში: ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქართულ ამერიკული უნივერსიტეტი (GAU), საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი (GIPA), ალტერბრიჯი (PR აკადემია), ჯეოლაბი, უნილაბი და სხვა.
გური ხახიაური (პრაქტიკული მეცადინეობები)
პოზიცია – DSP და GMP სპეციალისტი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
ლუკა ნემსაძე (პრაქტიკული მეცადინეობები)
პოზიცია – SSP სპეციალისტი , GMP კოორდინატორი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
- ლექცია: 10
- ხანგრძლივობა: 21 საათი
- დაწყების დრო: 19:30
- სტუდენტი: 12
- ფორმატი: ონლაინ/ოფლაინ
- ფასი: 1100₾