პროგრამატიკული რეკლამირება

კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან ციფრული მარკეტინგის საბაზისო პრინციპებს, გაეცნობიან პროგრამატიკულ თულებს – ედმიქსერსა და DV360-ს და მათ შესაძლებლობებს პრაქტიკაში გამოცდიან.
კურსის მიზანი
ედ სქულის კურსდამთავრებულებს ჰქონდეთ საბაზისო ცოდნა ციფრული მარკეტინგის შესახებ. შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და KPI-ის შესრულება. რაც მთავარია, თავიანთ სამუშაო პროცესში დანერგონ და ეფექტიანად გამოიყენონ პროგრამატიკული თულები.
ვისთვისაა კურსი
პროგრამატიკული თულები – ედმიქსერი და DV360 საქართველოში აქტიურად ჯერ არ გამოიყენება. ამიტომ, კურსი სიახლე და ერთნაირად საინტერესო იქნება როგორც დამწყები კადრებისათვის, ისე ციფრული ინდუსტრიის გამოცდილი წარმომადგენლებისათვის.
Session 1: რა არის ციფრული მარკეტინგი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი
- ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები
- რისგან შედგება ციფრული მარკეტინგი
- ძირითადი ტერმინები (Reach, Impressions, CPM, CPC, CTR, Conversions და ა.შ)
- SEM-ის, Display, Affiliate, Influencer, Email მარკეტინგის მნიშვნელობა და განმარტება
- რა არის პროგრამატიკული რეკლამირება
- რა არის ედმიქსერი და რა შესაძლებლობები აქვს მას
- რა არის DV360 და რა შესაძლებლობები აქვს მას
- განსხვავებები Google ads-სა და DV360-ს შორის
- SSP, DSP, DMP მხარეების განსაზღვრება
Session 2: Google Analytics 4
- ექაუნთის შექმნა, ინტერფეისის გაცნობა, კოდის დაგენერირება, ვებგვერდზე ინტეგრირება
- Goal-ების შექმნა
- UTM Tags
- Audience, Acquisition, Behavior მიმოხილვა
- პრაქტიკული დავალება – Google analytics 4-ის შექმნა, Goal-ების გაწერა
Session 3: სოციალური მედიის მარკეტინგი
- რა არის სოცმედია მარკეტინგი და რატომაა ყველაზე პოპულარული საქართველოში
- კონტენტის მნიშვნელობა სოცმედია მარკეტინგში
- Სოციალურ მედიაში ძლიერი ქომუნითის/ბაბლის შექმნის მნიშვნელობა
- რა არის Meta Ads და მისი გავლენა ქართულ ბაზარზე
- საუკეთესო სარეკლამო სტრატეგიების მიმოხილვა
- მონაცემთა შეგროვების და ანალიზის მნიშვნელობა Meta Ads-ში
Session 4: გუგლის მარკეტინგული პლატფორმა – Display and Video 360
- DV360-ის მიმოხილვა
- DV360-ის უპირატესობები Google ads-თან შედარებით (საქართველოს ბაზრისთვის განსაკუთრებით)
- დისფლეი რეკლამის შესაძლებლობები DV360-ში
- კრეატივები, data-driven კრეატივები, Format Gallery
- კამპანიის ტიპების განხილვა (Display, Gmail, Youtube, Videos, Audio, Connected TV, TV Commercials)
- Partner Account, Advertiser, Insertion Order, Line Item – განხილვა
Session 5: Video ads + Youtube
- Youtube Ads
- Video Ads
- Ad Group-ის აწყობა აუდიენსი და თარგეთირება Placement targeting
- Skippable in-stream ad Video discovery ad Bumper ad
- Youtube Analytics
- კამპანიის შედეგების რეპორტინგი
Session 6: SA360 & CM360
- CM360 მიმოხილვა
- SA360 მიმოხილვა
Session 7: Admixer TradeDesk
- ედმიქსერის ეკოსისტემის მიმოხილვა
- ედმიქსერის შესაძლებლობები და უპირატესობები
- კამპანიის აწყობა
- DMP
Session 8: SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
- რა არის SEO და რატომაა მნიშვნელოვანი ბიზნესის წარმატებისთვის
- საძიებო სისტემების განვითარება
- როგორ მუშაობს საძიებო სისტემები
- SEO მიმართულებები: On-page; Off-page & Tech-SEO
- SEO მეტრიკები
- SEO შედეგები
- SEO ქართულ ბაზარზე – გამოწვევები და შესაძლებლობები
- FAQ
Session 9: Data-Driven მარკეტინგი
- მონაცემთა ანალიზის მნიშვნელობა მარკეტინგში
- მონაცემთა სხვადასხვა ტიპები: First-party, second-party, and third-party data
- მონაცემთა შეგროვების და ანალიზის ხელსაწყოები
Session 10: მონაცემთა ვიზუალიზაცია
- Lookerstudio-ს მიმოხილვა
- როგორ აუმჯობესებს და ამარტივებს მონაცემთა ვიზუალიზაცია კომუნიკაციას და გადაწყვეტილების მიღების პროცესს
- Google Analytics-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- Google Ads-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- Ads Manager-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
- DV360-ის მონაცემთა ინტეგრაცია
ირაკლი კვეკვეცია
პოზიცია – ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
გიორგი კალანდია
პოზიცია – ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელი
დამსაქმებელი კომპანია – მეამა
დაჩი გორგილაძე
პოზიცია – bog.ge-ს, solo.ge-ს, bog.design-ს, wm.ge-ს Digital Product Owner
დამსაქმებელი კომპანია – საქართველოს ბანკი
ლიკა მოშიაშვილი
პოზიცია – ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის (BTU) ასოცირებული პროფესორი
კითხულობს ლექციებს შემდეგ სასწავლებლებში: ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქართულ ამერიკული უნივერსიტეტი (GAU), საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი (GIPA), ალტერბრიჯი (PR აკადემია), ჯეოლაბი, უნილაბი და სხვა.
გური ხახიაური (პრაქტიკული მეცადინეობები)
პოზიცია – DSP და GMP სპეციალისტი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
ლუკა ნემსაძე (პრაქტიკული მეცადინეობები)
პოზიცია – SSP სპეციალისტი , GMP კოორდინატორი
დამსაქმებელი კომპანია – Admixer.ge
- ლექცია: 10
- ხანგრძლივობა: 21 საათი
- დაწყების დრო: 19:30
- სტუდენტი: 12
- ფორმატი: ონლაინ/ოფლაინ
- ფასი: 1200₾